Stránky

úterý 16. listopadu 2010

Soft Drama Eyes

Podle mě je tohle docela efektní a přitom jemné líčení. Záleží na každém, jak moc intenzivní a "soft" to bude. Řasy mám na fotkách dost divné (spala jsem obličejem v polštáři a trošku jsem je přeležela :D), tak si toho nevšímejte.
Postup je tady jednoduchý, ale chce trochu pečlivosti. Černou tužkou obkroužíte oko a je jedno, že to nebude dokonale rovné. Pak vezmete "uchošťour", vazelínu a ukazováček s palcem. Trošku vazelíny promnete mezi prsty, lehce ji rozetřete po ploše polštářků a pak vezmete uchošťourek, který sevřete mezi prsty a budete jím otáčet. Vazelíny nesmí být příliš! Prostě vata musí být jen lehce políbená, ale ne umaštěná. Takto připraveným šťourem rozmažete černou linku do ztracena na horním i dolním víčku. Já jsem celé víčko ještě poprášila vysoce třpytivým stínem a lehce jsem vystínovala záhyb.





 

Produkty: UD Primer Potion, Black eyeliner pencil, cotton sticks, vaseline, Maybelline Expertwear mono Pink Fizz, Mac Quarry in crease, Mac Crystal Avalanche (highlighter), mascara

3 komentáře:

  1. Tý jo, Baru, to vypadá fakt luxusně :) akorát já se vazelíny bojim, mám i tak dost mastný víčka..ale tak na bázi by to snad mělo držet...

    OdpovědětVymazat
  2. Tess, myslím, že se nemusíš bát! Té vazelíny je potřeba opravdu trocha, jen aby Ti prsty po sobě klouzaly a do toho frkneš ten uchšťour. Na bázi by to mělo vydržet. Já s tím chodila celý den a vypadalo to pořád stejně dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem to zkusila, a jako mi to fakt vůbec nešlo :D

    OdpovědětVymazat