Stránky

úterý 7. prosince 2010

Copper and Blue

KOPR mám teda taky... Tohle je asi první verze, kterou bych nazvala jako "pracovní". Hodlám na tom totiž ještě zapracovat trochu. Kdo sleduje zrcátko, tak si asi myslí, že mi zmodral mozek! Ale mně se ta barva hrozně líbí. Každý z nás si představí jinou modrou. Ale když řeknu modrá jako moře, modrá jako noční obloha, modrá jako nebe, tak jsem si skoro jistá, že budeme mít namysli velmi podobné nebo dokonce stejné modré.
Další těžkou slabinou jsou ty glitrové linky. To je prostě kapitola sama pro sebe! I když se snažím je používat méně, tak mi to moc nejde :( Je to má závislost...





 Foceno s bleskem, takže foťák lehce vyžral sytost barev...

Produkty: TF Shadow Insurance, MAC Crystal Avalanche, blue matte shadow, Barry M DD47 Copper, Barry M Glitter Liner, mascara,

1 komentář: