Stránky

středa 8. prosince 2010

Posvátný Guru Handy Gurugu a Lemony Flutter

Skvělá Lush dvojka pro mé ruce a nehty. Ale já z toho dělám trojku (na nic tímto nenarážím!), protože to doplňuji ještě vitamíny/minerály GS Vápník, Hořčík, Zinek Plus. Jestli ty tabletky zabírají, neřeknu, protože u svých nehtů žádný rozdíl nepozoruji. Navíc je beru teprve 3 měsíce (a už mě to nebaví). Ale znáte to..."víra tvá tě uzdravila", tak třeba to půjde :D Ale mám pocit, že vlasům to dělá dobře.

Handy Gurugu je balzám pro mé ruce. Používám ho pouze na noc, protože je hutnější a déle se vstřebává, takže spím v kosmetických rukavicích, no. Vůně je poměrně intenzivní, přijde mi taková bylinková. Obsahuje fair trade bambucké máslo z vesničky Gurugu v Ghaně a drobné kousíčky něčeho (tipuji to na rostlinu). Konzistence je příjemná, nadýchaná a lehká, výborně se roztírá. Ráno mám ruce jako by v životě neviděly práci!
Velikost 100g

Lemony Flutter používám 2-4x týdně podle potřeby. Zase jen na noc a roztírám ho pouze po nehtové kůžičce (v okolí nehtového lůžka). Dávám silnější vrstvu ;) Mám už druhé balení, protože to první si vzal taťka na své nožky! Takže určitě pomůže i suchým loktům, patám a spol. Vůně je citrónová, příjemná, trochu tlumená. Obsahuje spousty rostlinných olejů a másel a konzistence je tuhá, hutná. Na pokožce pak lehce taje na dobře roztíratelný krém. Rozhodně pomáhá od záděr a šupinaté pokožky v okolí nehtu. 
Velikost 50g







Jak o své ruce pečujete?

6 komentářů:

  1. I'm not sure what you are writing, but I must say that I love Lemony Flutter :)) I'm finishing my 3rd pot now - love using it as a hand cream.
    Handy Gurugu was ok, too, but I dont like the smell.
    I do take Zinc and Calcium minerals, too, and I can see good results (or maybe it's Nail Tek Citra 2? :lol: ).

    OdpovědětVymazat
  2. alluring_mum: Sorry, I'm writing in Czech only ;) But I wrote my opinions and experiences with both Lush products. Love them and buy again.
    The smell of Handy Gurugu is quite strong but nothing horrible ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Handy Gurugu mě moc zaujal! Přesně to, co jsi o něm napsala bych já napsala o svém současném favoritovi v krémech na ruce - Rich Renewal od Orly. Ale vzhledem k tomu, že ho brzy nebudu mít kde nakupovat, tak vyzkouším ten Lush.
    A na kůžičku mám Burt´s Bees a kombinace obojího je hrozně fajn a vždycky mi to vzhled rukou hodně zlepší. A kdybych to byla schopná používat častěji než jednou za 14 dní, jistě by to bylo i na fotkách vidět!

    OdpovědětVymazat
  4. Mě taky hodně zaujal Handy Gurugu! Ten dost pravděpodobně vyzkouším :) A na kůžičku mám - stejně jako viennettka - Burt's Bees - ten mi moc vyhovuje, sice ho používám zatím asi 3 týdny, ale jsem spokojená!

    OdpovědětVymazat
  5. Dnes mi právě dorazilo druhé balení Handy Gurugu a já jsem s tím krémem fakt nad míru spokojená!
    Já Burt's Bees nezkoušela, ale už jsem o tom přemýšlela. Láká mě to :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mě láká Burt bees. A úplně jsi mi připomněla, že jsem si chtěla nakoupit zásoby Biosilu. No nic...

    OdpovědětVymazat