Stránky

pátek 25. března 2011

OPI My Private Jet

Tak tohle bude speciálně pro Mínu ;) Mám tu holografickou verzi, kterou jsem koupila v bazárku od Day za pár šušňů :D Lakuje se skvěle, dnes drží asi čtvrtý den (?! nestíhám sledovat dny) a je pořád krásný... Na sluníčku úplný poklad...skoro celou cestu v autobuse do Prahy jsem na něj koukala.






Jo, na ukazováčku je Teenage Dream s MPJ zdobením....


Hezký a slunečný víkend :*

7 komentářů:

  1. Ha, děkuju!!! By mě ale právě dost zajímalo srovnání s tou neholo verzí, jakej že je mezi nima rozdíl! Máš i neholo?

    OdpovědětVymazat
  2. Viděla jsem ho naživo a je fakt krásný. Hned upoutá pozornost. A ještě k tomu tak dokonale nalakovaný na dokonalých nehtech, paráda! :)

    OdpovědětVymazat
  3. @Míno, neholo verzi nemám. Ale myslím si, že je rozdíl v tom, že v neholo verzi jsou pouze holografické třpytečky, kdežto tenhle dělá ten celistvý efekt. Ale to je čistě má teorie :D

    @sonidlo, těším se na tvé fotky! A těmi lichotkami šetři, ať se nenaparuju :D

    @Biba, thank you ;)

    @Tamara, děkuji moc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Asi máš pravdu, teď jsem koukala na tvoje a moje fotky, tak to vypadá jako správná teorie :) Ale já bych je stejně ráda viděla nalakovaný vedle sebe, to jsem jako nenápadně myslela, že bych ti ten můj neholo poslala, abys to srovnání udělala.... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ježíš, tak ten je opravdu nádhernej! Mám hrozně ráda holografy,ale ne na sobě, protože mi, buhvíproč, vůbec nevydrží, hned mám odrbané konečky :-(. A máš opravdu dokonalé nehty!

    OdpovědětVymazat