Stránky

neděle 17. dubna 2011

Collistar Viola Glitter

Už jste si všimli, že všechny skvělé laky na mém blogu patří sonidlu?! Jj, další takový v pořadí :D Viola Glitter je úplná magie a pokud někdo víte o jeho dvojčeti, tak šup sem s tipem! Ta barva je modrofialová a asi jakoby jelly (já s tím poznáváním jelly a nejelly laků furt nějak bojuju). A v tomhle modrofialovém vesmíru svítí růžové mikrohvězdičky. Sice těch hvězdiček budete mít na nehtu znatelně méně, než jak se to tváří v lahvičce, ale i tak jich je hodně. Nanášení super, výdrž super, cena néé úplně super, ale já bych ho stejně koupila ♥


2 vrstvy s topcoatem (*na malíčku Zoya Valerie)








Vtipná poznámka na závěr - sonidlo se mě ptala, co to mám za lak na nehtech :D Hned v zápětí dodala něco jako "To je ten Collistar?! (*údiv*)". Je prostě a jednoduše úžasný tak, že zas a znovu překvapí i šťastnou majitelku.

3 komentáře:

  1. Máš krásně dlouhý nehty :) A ten lak je moc pěknej, jak mě upozornila Sonidlo, že je podnbnej tomu mýmu Milani Totally Cool. Jo a ta Valerie je taky pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu, ten lak je úplně nádhernej, noční oblohy to je něco pro mě :D!A musím taky pochválit nehtíky, nádherný tvar, délka a prostě všechno, taky máš vždycky krásný fotky, já sice fotím zrcadlovkou,jenže to nikdy nemám tak pěkný, především proto, že lakuju jako prase :D.....
    Jinak děkuji za ten email, určitě využiju ohledně toho svatebního líčení, moc ser na top těším, někdy v květnu by měla být zkouška, tak vysonduju, co by nevěsta chtěla apodle toho bude směřovat případný dotaz :-). S líčením na focení mám zkušenosti,ale nevěstui jsem ještě nedělala, ale vzhledem k tomu,že se bude hodně fotit, tak stejně budu muset malinko přitlačit, aby na těch fotkách vypadala sice přirozeně, ale aspon trochu nalíčeně.....

    OdpovědětVymazat
  3. Vysvětlení pro všechny: Boruvka má totiž ve skutečnosti tak krásné nehty a jakoby vypouklé lůžko, že se lak na nich nádherně leskne a vůbec - to byste musely vidět! Na mně tento lak vypadal obyč, na ní luxusně ;) A Zoya se mi taky líbí a s účesem jsem taky spokojená :)

    OdpovědětVymazat