Stránky

pátek 6. května 2011

MAC Prance

Ulovila jsem stíny z MAC Peacocky kolekce. Byla to docela náhoda a jsem za to hrozně ráda, protože jsou perfektní a používám je teď snad skoro pořád. Většinou si nalíčím oči a pak prstem poťupkám střed víčka tímhle skvostem. Hotovo! Můžu jít ;) A dokonce jsem už sklidila i pochvalu a obdiv za tento styl líčení, což mě moc potěšilo ♡


Tyto fotky jsou mladší. Omlouvám se za vlas :/








Fotky staršího data, s hrozným obočím a řekla bych, že i méně povedené, tak snad to přežijete ;)





Vlastníte někdo stíny v odstínu Noir Plum? Případně jakékoliv jiné z této kolekce? Pochlubte se, prosím ;)

7 komentářů:

  1. opravdu nádherné líčení a máš překrásný oči! moc se mi líbí,jak máš precizně udělanou tu linku,to je nádhera :)! já zatím nemám od MAC nic,je to na mě docela drahý,ale ráda bych vyzkoušela....

    OdpovědětVymazat
  2. MILUJU tvoji oční linku :)...nechceš natočit nějaký návod jak na ni?? :)...já ji se svojí třesoucí rukou nikdy nedokážu udělat a strašně mě to štve :)

    OdpovědětVymazat
  3. MAC je na mě taky moc drahý, nic od něj nemám.
    A máš nádherné oči, krásnou barvu, a super linku, moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Prance je miláček, strašně se mi líbí! Ale nejčastěji používám asi Centre Stage, taková hnědá mi ve sbírce dlouho chyběla a teď jsem opravdu ráda, že ji mám. A ještě vlastním Unflappable. Ale to asi víš, už jsem o nich psala :-) Linku chválím taky, ty jsi pro mě linková královna! :-)
    Na mně je tedy MAC taky drahý, ale některé věci za to stojí. Spíš mám s touhle značkou problém, že dělají úžasné limitky a já si pak nějaký předražený produkt koupím jen protože mi přijde rozkošný a pak se na něj jen dívám a nepoužívám ho (viz všechny MSF co mám) :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji moc za komentáře ;) A pro mě je MAC taky drahý, ale nemůžu si pomoct!?

    @lovelyhair, některé produkty MAC jsou nepřekonatelné! Jiné drahé a tolik se nepovedly. Já mám ráda jejich pigmenty, MSF, tvářenky, fluidline a některé stíny, nově i face&body foundation.

    @Nik, video, jo? Uff, tak to nevím... Uvidíme, jestli to nějak půjde a jestli to bude uveřejnitelné :D ;)

    @Mirabelle, děkuji *červená se*

    @viennettka, no to víš, že jsem to u tebe na blogu hned okukovala a právě po tvé recenzi jsem i začala chtít Prance :D Lituji, že jsem tuhle limitku přehlížela, protože ty stíny mají velmi příjemnou konzistenci. S limitkama to mám podobně :D Něco si vyhlídnu, koupím za těžké love a pak se jen koukám, jak je to krásné! :D Ale snažím se to samozřejmě používat...

    OdpovědětVymazat
  6. Já Prance musela mít hned, jak jsem ho uviděla u viennettky, jsou úžasný :) Pak vlastním ještě Mating call a Peek-at-you. Mating call jsou takové v pohodě a posledně jmenovaný jsem ještě nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ach ta linka...mně se tak krásná snad nikdy nepovede. A když už se to tomu aspoň blíží, tak druhé oko mi to vždy pokazí=) Chtěla jsem se zeptat, jestli budeš mít zájem o tu TF paletku, nedostala jsem žádnou odpověď...=)

    OdpovědětVymazat