Stránky

úterý 17. května 2011

MAC Togetherness II.

Jj, opakování ;) Takže tu první verzi můžete vidět zde a nejsem si jistá, jak moc se liší tahle druhá. Nevadí... Použila jsem světle fialkovou a tmavě fialovou zlehka do záhybu. O tom, že ty stíny jsou superskvělé, jsem psala už minule a pořád to platí.







A tady je očičko naší  smetušky, která mi při focení často dělá společnost :)



Mohla bych vám tady psát historky ze života brouka... Třeba jak mě pokoušel náš superstarý mrazák a začal se sám odmrazovat, i když tuhle funkci původně nemá! Nebo že je můj ntb hrozně pomalý, protože mu FF žere hodně operační paměti a já nejsem schopná se přeorientovat na jiný prohlížeč :( No, nechám si něco na příště ;)

Mějte fajn den!

5 komentářů:

  1. Ty už s Togetherness zveřejňuješ druhé líčení a já ještě ani jedno! Stydím se... A máš to opět krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. krásný krásný! a máš teda náhdherný obočí, to musím říct :)!

    OdpovědětVymazat
  3. @viennettka: Nj, protože jsem asi neschopná nebo co...ale mě se to trio fakt líbí :D Takže se vůbec nestyď, věřím, že na něj taky přijde řada ;)

    @lovelyhair: Děkuji, to potěší od někoho, kdo má perfektní obočí ;)

    @Mína: Děkuji :*

    OdpovědětVymazat
  4. Závidím Ti to obočí!!! Já tam mám pár bezvýrazných chlupů a jedno mi roste mnohem méně hustě a o 1/4 je kratší a né a né to tam dorůst. Pokud si obočí zvýrazním takhle hodně, tak mi to příjde na mě strašně nezvyklé :(
    Jinak nafocené to máš hezky a oko je opravdu moc hezké :)
    Mně by spíš zajímalo jak vypadají ty stíny MAC jakože "materiálově" :)

    OdpovědětVymazat