Stránky

čtvrtek 29. září 2011

Essence Rich and Pretty

Jj, krásní a bohatí...to bychom chtěli být asi všichni, ne? Název mi trochu připomíná ten seriál "Mladí a neklidní" :D...to se vám jen svěřuji se svou asociací, která je trochu z cesty, ale sama sebe jsem pobavila. Ten seriál teda za moc nestál, co si vybavuju. Taky že jsem ho nesledovala! Helena a její chlapci byl rozhodně lepší seriál. Na youtube.com najdete pár připomínek, takže doporučuji! A pokud na to kouknete, tak si všimněte starého loga tv nova.
Lak nekryje úplně nejlépe, chce to 3 vrstvy, ale já mám jen 2. Na prsteníčku jsem zkusila zmatnit Essie Matte about you a matný mi přijde ještě lepší. Lakuje se dobře, jsou trošku vidět tahy štětcem, ale nic dramatického. Barva je povedená, protože mi to přijde jako béžová šampaň. Pokud najdete 30 kaček a nepotřebujete zrovna koupit rohlíky pro celou rodinu, tak ho zkuste ;o)








Je lepší jako matný nebo lesklý?

21 komentářů:

  1. Mně se líbí více lesklý :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Na ten seriál jsem úplně zapomněla :D Hrozně mě bavil, vždycky jsme se dívaly se ségrou :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá moc dobře. Mně se ale taky líbí víc matný, dává to většině laků takový zvláštní šmrnc!
    A sluší ti. :)

    OdpovědětVymazat
  4. No to je bomba, taky jsem na Helenu v mládí koukala:-D
    Ale ten lak mi přijde takový nijaký..ale lesklý je rozhodně lepší.

    OdpovědětVymazat
  5. @ebuu: Díky za názor a komentář ;o)

    @sonidlo: Nj, člověk už zapomněl, na co koukal před léty :D

    @angel: Chápu, já toužila po nějaké nenápadné, co můžu zmatnit ;o) Děkuji za komentář.

    @Kyky: Jsme asi jediné dvě, které to tak máme :D Zmatním všechny nehty. Připomíná mi to trochu Suede kolekci od OPI ;o)

    @Dejnicka: No, je vidět, že to říká "pane" jen určitým ročníkům :D Teď nevím, jestli je to komické nebo tragické ;o)
    Lak možná nijaký je, ale mně se fakt líbí a chtěla jsem něco decentního, ať můžu zakrýt nějaká bebíčka na nehtech (zatržené, ulomené a spol.).


    Děkuji všem! @)->--

    OdpovědětVymazat
  6. mě se barva laku líbí a zajímavější mi přijde matný.normálně mi přijde lesklý až moc :-) a ten seriál si taky pamatuju, musela jsem na něj koukat s mamkou :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za připomenutí - Helena a její chlapci :-)
    Lak moc pěkný určitě vyzkouším.

    http://mestonadseinou.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Je krásný, taky už ho mám :-) A líbí se mi obě verze. Na Helenu jsem už taky úplně zapomněla! Vůbec nevím o čem to bylo, ale ta znělka je jasná, koukala jsem na to taky :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak mám dvě věci :D, nejdřív k laku, víc se mi líbí určitě matný, ale jinak barva sama o sobě je taková, že na zadek jsem si z ní asi nesedla,ale špatná rozhodně není, zase si myslím, že se bude skoro ke všemu hodit, v matné verzi je taková decentní a nenápadná a přitom pěkná :).
    A zadruhý k líčení, hrozně se mi líbí ty paletky od Sleek, akorát přemýšlím, jestli bych je využila, nejsou zrovna nejlevnější a samozřejmě největší problém je,jakou barevnou kombinaci případně vybrat, protože nejradši mám hnědé a béžové odstíny a takových paletek mám už dost. Ta acid je úžasná a to líčení, co s ní tvoříš se mi moc líbí,ale asi bych se v tom necítila, přijde mi, že mi ty svítívý barvy vůbec nesluší,jak jsem bledá, takže spíš přemýšlím o nějakých světlejších neutrálnějších tónech....všude na ty paletky čtu plno chvály,tak jí asi taky budu muset zkusit :).
    Jo a vlastně jsem tě chtěla jako líčícího experta poprosit o jednu věc, týká se to těch modrých stínů, já jsem proti nim vážně zaujatá, to přiznávám a nějak si neumím představit žádnou středně nebo světlejší modrou, která by se mi na sobě líbila. Jako věřím, nebo vím, že třeba tmavě modrá nebo modrá šmrncnutá do fialové až levandulová vypadá pěkně,ale mám na mysli klasickou modrou bez příměsi jiných barev, myslíš, že i taková by mi mohla slušet, nedáš mi, prosím, typ na nějaký odstín? Protože samotnou by mě to fakt zajímalo,mně přijde, že všechny klasické modré na mně vypadají divně a ztrácí se mi v nich oči a necítím se v nich :)...děkuju!

    OdpovědětVymazat
  10. @Jitulinkaaa: Dnes jsou matné už všechny nehty! A je to teda krása ;) MUSELA jsi na to koukat s mamkou?! Tak to koukám já, že mamka tohle sledovala...i když jako oddechovka dobrá :D

    @Brigitte: Matný je teda fakt moc pěkný, takže doporučuji zmatnit. Těším se až toho budeš mít na blogu víc ;)

    @viennettka: Tak do tebe bych to neřekla, že sáhneš po takové barvě :D Pro mě je to pěkná neutrálka.

    @lovelyhair: Rozhodně...brala jsem ho za účelem "až tě nebudou bavit barvičky" nebo na krátké olámané nehty. Ale matný je fakt krásný!
    Acid paletka je pecka, to je bez debat. Bledá jsem stejně jako ty a možná i víc, ale nevím, proč bych to měla podtrhnout ještě vyblitýma barvama. Občas nějaká divočina neuškodí. Tyto radioaktivní barvy vypadají na oku moc pěkně, když to nepřeženeš. Ještě to nezavrhuj!
    K té modré...já ti asi věnuju celý příspěvek ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za komentáře @)->-- Jsem ráda, že jsem spoustě z vás připomněla Helenu :D

    OdpovědětVymazat
  12. já myslela ten seriál Mladí a neklidní, to byla obdoba nebo skoro to stejný jako Tak jde čas a na to mamka koukala.podle mě to nebylo pro nikoho,natož pro 'mládež'. seriál Helena a její chlapci neznám...

    OdpovědětVymazat
  13. @Jitulinkaaa: Na Mladí a neklidní?! O_o A že v tv běžel Tak jde čas jsem radši vytěsnila... To fakt nebylo pro nikoho :D No doufám, že jsi to zvládla bez psychické újmy ;o)

    OdpovědětVymazat
  14. Jé, to bys byla úplně zlatá s tou modrou, nechám si ráda poradit :) a třeba ji vezmu na milost :D, to se těším....Vážně jsi bledá jako já? Ono takhle jen z fotek oka těžko odhadnout, no já jsem teda taky zkoušela výrazné barvy na oči-světle zelená, žlutá - ty se mi i vcelku líbily a pak tyrkysovou a oranžovou-ty se mi moc nelíbily :), občas jako zpestření by se to snad dalo,ale je to podobný jako s tou modrou, prostě se v tom necítím, přijde mi to na mně takový až vulgární :D, buď je to tím, že to s těmahle barvama neumím nebo je to tím, že všichni tvdrí, že jsem výrazný typ (jako kontrast vlasů, pleti, očí, obočí) a že už tyhle barvy jsou moc...no každopádně tvůj názor se mi hodí do krámu víc :D, takže se těším na další inspiraci ;)!
    Jo a jen tak na okraj, jak tu čtu o té Heleně a jejích chlapcích, já na to taky koukala a jestlipak si ještě někdo vzpomíná na školu zlomených srdcí? To už je teda vážně pro pamětníky, ale ten seriál jsem zbožnovala :)....

    OdpovědětVymazat
  15. no bohužel to bylo doopravdy tak. dodnes jí to mám za zlé :-D ale naštěstí si pamatuju jenom to, že to bylo v televizi a nic víc... :-)

    OdpovědětVymazat
  16. @lovelyhair: No, já jsem tak bledá, že se mě ptají, jestli nejsem chudokrevná :D A v létě se třeba neopálím - ty jsi v létě krásně přismahlá, ale já vůbec.
    Škola zlomených srdcí :-o No já se fakt skvěle bavím, jak se tady vytahují ty šílené seriály :D Na to jsem taky koukala.

    @Jitulinkaaa: Ufff. No pokud by sis z toho něco pamatovala, tak by byla nutná asi nějaká terapie :D Mně se jen vybavují hrozné kulisy a efekty...

    OdpovědětVymazat
  17. tak zaprvé: ten lak se mi líbí matný.
    a zadruhé: helenu a její chlapce vůbec neznám. fakt asi skleróza, ale v mozku mi to nic neseplo.
    a zatřetí: školu zlomených srdcí jsem naprosto nekriticky zbožňovala a taky jsem tam chtěla chodit.
    a naposledy začtvrté: tak jde čas ani mladí a neklidní jsem nesledovala nikdy. ale v dobách mého mládí byla taková móda, že se všichni označovali jako mladí a neklidní, takže je možná trošku ostuda, že ani netuším o čem ten seriál je...

    OdpovědětVymazat
  18. jo a vlastně ještě: já jsem taky bílá a barev se nebojím. i když teda na stíny já moc nejsem...

    OdpovědětVymazat
  19. Lak se mi moc nelíbí, ale koukám na to na notebooku a ten má monitor na nic, takže je to možná i tím :D A na Helenu jsem koukala strašně ráda (dneska nevím, co jsem na tom viděla) :D

    OdpovědětVymazat