Stránky

neděle 2. října 2011

Barry M Nail Paint swatches

Mně přijde líto vám ty laky neukázat i tady ;) Tak aspoň trošičku, jo? Jsou to dvě vyletněné barvy a když to léto teď tak hezky doznívá, docela se mi i líbí! A pak rudá klasika...

PS: Dejni, ty laky se vážně tolik lesknou samy o sobě ;) =D

np296 Coral - 2 vrstvy bez nadlaku, korálová do růžova a tůůůze pěkná šťavnatá






np308 Berry Ice Cream - 2 vrstvy bez nadlaku, moc hezká fialka šmrnclá růžovou






np262 Bright Red - 2 vrstvy bez nadlaku, moje dokonalá červená, o které najdete víc zde



Asi bych měla uspořádat zas rozdávačku, co? Zamyslím se ;o)

9 komentářů:

  1. tak ovšem, ty jsou! ten rudej je přímo nádhernej, klasika, ale krásná!

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny tři jsou krásný! Vzhledem k tomu, že díky nevýhodnému kurzu hodlám teď omezit zahraniční nákupy, asi brzy udělám nájezd na váš shop, protože úplně bez nakupování být nemůžu :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ta fialka, srdíčko mi poskočilo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty barvy vypadají naprosto úžasně. Lila barvy moc nemusím, ale ten Coral a ta rudá!!! <33
    Navíc je máš nádherně nalakované, takže je to radost se jimi kochat... :)

    OdpovědětVymazat
  5. nad Berry Ice Cream ochkááááám :)

    OdpovědětVymazat
  6. @lovelyhair: Já ho mám dost ráda a co se červených týče, tak tenhle je můj nej.

    @viennettka: Ráda se o tebe postarám ;o) Není problém mě kontaktovat přes formulář na shopu a udělám, co ti na očích uvidím :D

    @Brigitte: Není vůbec špatný, co?! :o) Měla jsem ho po delší době a zase mile překvapil.

    @Kyky: Děkuji! Coral je hodně taková šťavnatá barva...žádná nuda! ;o)

    @Monica: Jsem ráda, že zaujal!

    @Mína: Máme asi podobný vkus ;o)


    Moc děkuji za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  7. Borůvečko Borůvečko, člověk se snaží držet aspoň jakous takous lakovou dietu (rozuměj nekupovat 10 laků každý týden) a ty ho takhle pokoušíš...
    Musím být silná..a počkat až naskladníte ty co se mi líbí:-D

    OdpovědětVymazat
  8. klidně se poděl s fotečkami laků i tady! :-) jsou krásný! já to nakonec nevydržela a objednala, i když všechny odstíny nebyly, tak se budu pozítří těšit až dorazí :-) a určitě minimálně Bright Red vezmu příště

    OdpovědětVymazat