Stránky

pátek 9. prosince 2011

Dávej ber - kdo vyhrál?!

Takže...když se přihlásí přes 30 účastníků "soutěže", tak nemá smysl losovat ručně. Na to jsem přišla při sepisování *yes*

Nejvíc emailových účtů máte u seznamu. Těsně v závěsu je to gmail ;o)

Nejdelší mail má skvělá Mína! (Než jsem to napsala, tak jsem se 3x ztratila, ufff.)

Chtěla jsem, aby losovali naši čokli, jenže oni teď pořád jen spí a nespolupracují :(


A teď fotozáznam z losování, které probíhalo v zebřích útrobách!

Padesátmoc papírků! Ufff

Zebří osudí

tak trochu "hrnečku vař"

gudlak evry baby ;)

a vítězem se stává...???

LadyZet - gratuluji!


A protože jsem slíbila 2 výherce, tak při vypisování 58 přihlášených jsem se rozhodla, že toho druhého nešťastlivce vyberu JÁ! Pro skvělé jméno/název mailu (jako lenka kolackova = pro mě Koláčková a já koláčky miluju!) a smutné podotknutí, že za dobu 2 let ještě nevyhrála...jsem vybrala Lenku ;o)

Děkuji všem za účast!
Děkuji notářskému dozoru a fotografovi v jednom...
A těším se na zítřejší dámskou jízdu s Yarisse :P

8 komentářů:

  1. Jéééé!!!! Mám óbr radost! Prolomila si mojí smůlu:)) Děkuju!:)Koláček

    OdpovědětVymazat
  2. Chichi, já za to nemůžu, když jsem vymejšlela jméno blogu, tak jsem si asi seděla na vedení (a hlavně všechny kratší verze byly zabraný) :D Ale jinak výherkyním gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulka výherkyni!!!

    www.olllalabyveronica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju vítězům. A Yarisse se taky těší :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ohromná gratulace výhercům :-)

    a ráda tě zase zvu :-)

    giweaway
    http://mestonadseinou.blogspot.com/2011/12/pojdte-si-udelat-radost.html

    OdpovědětVymazat
  6. OOOOO, moja prva vyhra v takomto zrebovani a navyse na takomto super blogu! Rozplyvam sa nadsenim! :) DAKUJEM! :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  7. @Lenka: Jsem ráda ;o) Snad budeš i ty po rozbalení!

    @Mína: V pohodě. Samotnou mě překvapilo, že mi dělá problém to jen OPSAT. Zřejmě jsem už stará :D

    @Brigitte: Děkuji moc za pozvání ;o)

    @LadyZet: Děkuji :o) Já se rozlývám nad tvým nadšeným komentářem @)->--

    OdpovědětVymazat