Stránky

pátek 20. ledna 2012

Red Rainbow

Dnes se asi moc rozepisovat nebudu. Jen bych chtěla podotknout, že původně to mělo být líčení pro produkt do eshopu, ale nějak se mi to vymklo. Výrazné to bylo moc, ale překvapivě jsem tak šla mezi lidi (neměla jsem na výběr, na přemalování nebyl čas).
Použila jsem Sleek paletku Acid a dazzle dust v odstínu Red. Vyšla divočina viz fotky :D






Přeji pohodový víkend!

9 komentářů:

  1. Netuším jak to děláš, ale zatímco ostatním by vyšla divočina, tobě vyjde nositelná extravagance.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne, mne sa takéto výrazné kombinácie veľmi páčia :)
    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. mně se to teda líbí moc a neváhala bych (kdybych si to uměla takto namalovat ovšem :D....) tak jít jak mezi lidi, tak do práce:D

    OdpovědětVymazat
  4. wow, tak tímhle jsi mě teda dostala! přidávám se, kdybych se uměla takhle namalovat, tak s tím jdu taky mezi lidi. krásná divočina! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Naprostý souhlas s Day, perfektně to vystihla!

    OdpovědětVymazat
  6. Závidím, jestli ti červená nedělá uplakané oči, já jí mít nemůžu. A jo, tentokrát jsem taky opice a podepisuju pod Dajánku;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Náhodou je to moc krásné (i když u tebe to náhoda nebude :).

    OdpovědětVymazat
  8. @Day: Děkuji :o) Ale nevím no, tohle bylo docela hodně i na mě :D

    @kesa: Děkuji! Tak doufám, že takové kombinace i nosíš ;o)

    @Brigitte: Děkuji ;o)

    @Color Beam: Tak to jsi ostrá jako žiletka :o) Ale na fotce mi to taky přijde ok. Děkuji ;o)

    @Jitulikaaa: Hehe, jste tady samé odvážné kočky! Děkuji :o)

    @viennettka: Děkuji moc :o)

    @Dejnicka: Já myslím, že spousta lidí červené křivdí ;o) Nijak uplakaně to asi nevypadalo (aspoň si to myslím). Děkuji :o)

    @Zdenda: Tak nic převratného to taky není ;o) Děkuji!


    Děkuji všem za super komentáře! @)->--

    OdpovědětVymazat