Stránky

čtvrtek 26. dubna 2012

Color Club Take Wing II.

Takže předně... Nehty jsem zkrátila! Na fotkách to bylo snad až nechutné, jak vypadaly. Aktuálně mám nalakován CC Metamorphosis, protože ta barva je šílená a nádherná ♥ Udělala na mě dojem na vzorníku a v ten okamžik jsem jasně řekla, že následující lakování to bude ON! A taky že jo ;o)

Tentokrát jste první a na šminkovním FB se fotky objeví později. Mám spoustu nápadů, co bych s těmi laky chtěla zkusit, ale uvidíme, jak to vůbec dopadne. To focení sežere dost času a pak vše okolo. Tak já upřímně doufám, že se vám budou líbit...


Daisy Does It - zářivá sluníčkově žlutá, 2 vrstvy

Daisy Does It trochu do zelené

Daisy Does It detail

Fly With Me - zelená s žlutým podtónem

Fly With Me s trochu modrým odleskem

Fly With Me detail

Metamorphosis - teal? zelená? zelenomodrá? modrá? dost se to mění

Metamorphosis s fialovomodrým odleskem, 2 vrstvy

Metamorphosis detail

Viděli jste celou kolekci a tak mě zajímá, který lak je váš favorit?

15 komentářů:

  1. Rozhodně Metamorphosis! Je to jeden z nejzajímavějších laků, co jsem v poslední době viděla. A to mám spíš pastelové, krémové období :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně - Metamorphosis je vítěz ;o) Díky!

      Vymazat
  2. nechápem ako si dokážeš tak krásne rovnomerne nalakovať nechty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebudu předstírat! Často používám korekci, protože mám ten dokonalý vzhled ráda. Na těchto fotkách jsem to dělala jen u Metamorphosis, protože jsem ho lakovala na všech 10 ;o) Budeme k tomu zveřejňovat i video - jak na to! Děkuji :)

      Vymazat
    2. áno! tak to sa veľmi teším! :)

      Vymazat
  3. Ta druhá fotka Daisy je dokonalá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já žlutou nerada, ale tuhle asi i občas nalakuju ;o) Není totiž špatná! Díky :o)

      Vymazat
  4. Jeden hezčí jak druhý! Vůbec nedokážu vybrat ten nej, prohlížim tady ty fotky furt dokola a už to vzdávam - všechny jsou naprosto dokonalé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trošku divočina, ale aspoň to není nuda, že jo ;o) Děkuji!

      Vymazat
  5. ta chcanková i ta zelená jsou hnusné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, možná jsou hnusné, ale mně se stejně chcanková i zelená dost líbí :D Srdci neporučíš!

      Vymazat
  6. Krásná barva , vlastně obě a zajímavá je, že ani jedna není má oblíbená, ale vážně se mi líbí ! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Panečku, brala bych všechny všema deseti! :)

    OdpovědětVymazat
  8. vzhledem k tomu, že jsem si koupila Fly With Me by měl být tento lak mým favoritem :-) ale stejně to vidím tak, že časem dokoupím i nějaké další kousky z téhle kolekce :-)

    OdpovědětVymazat