Stránky

pátek 25. května 2012

Winged

Jak tak koukám, tak "normální" příspěvky vás nechávají docela chladnými. No co už, nějak to přežiju.

K tomuhle pokusu jsem použila všechno možné. Použila jsem pigment z Plum Ornament sady, Inglot stíny, Barry M stíny,...no prostě co mi přišlo pod ruku. Hlavně žádná lepící páska, to je mor! Přilepila jsem umělé řasy a vytvořila fialové obočí :D Ale výsledek stejně není takový, jako ta představa v hlavě. Stává se vám, že máte jasnou představu a nedojdete k ní? Mě to hrozně rozčílí, když se mi to nepodaří (a to bývá často!).





to druhé oko nemám skleněné, jen tak vypadá

Tak by mě zajímalo, jestli si zkoušíte různá líčení nebo si tím krátíte čas?

42 komentářů:

  1. váu! riadne zaujímavo to vyzerá! :) no a stáva sa mi často, že mám v hlavne nejakú predstavu a nakoniec to vyzerá úplne inak a ja šaliem :D ale aj táto tvoja "nevydarená" predstava je podľa mňa veľmi vydarená :) a krátim si čas podobne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji @)->-- Trošku mě potěšilo, že i ostatní mají představu, ke které nedojdou ;o) Člověk má pak pocit, že když v tom není sám, že je to vlastně normální a prostě se to stává.

      Vymazat
  2. Akože čo sa nepodarilo...vyzerá to perfektne...kreatívne a úžasné..
    http://lifeismystyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se to stává hodně často, to s tou fantazií. Vždycky si něco namyslím a i to, jak to udělám a jak by to mělo vyjít a nakonec - houby leda :'(

    www.monikanov.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem pochopila, že je to asi normální, takže to nevzdávám a budu si představovat a zkoušet dál ;o) Budu to schovávat za "rozvíjení kreativity" :D

      Vymazat
  4. Co na to říct, snad jen to "jéééééé", které jsem vyslovila nahlas, když jsem klikla na dnešní článek :-)). Je to nádherné! Jen je škoda, že to není přesně dle tvých představ. Já tohle znám. Stává se mi to taky často, výsledek třeba není vůbec zlý, ale prostě to není to, co jsem si usmyslela a já jsem pak zklamaná.

    Nějak nemám teď čas na experimenty s líčením :-( Jinak bych si takto čas krátila ráda :-)) Inspirace je hlavně díky tobě habaděj :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-* Jsi mě potěšila ;o) Já když nejsem spokojená, tak pak přemýšlím, kde mohla nastat ta chyba v postupu, abych se jí příště vyhla. Rozhodně to znamená, že se o to musím pokusit znovu :D

      Vymazat
  5. ta poslední fotka je mazec! já svou představu nikdy nepřenesu ve skutečnost. vždycky z toho vyjde úplně něco jiného, někdy je to povedenější a často to stojí za prd! a rozčílená sem z toho taky vždycky. občas, když mě chytne rapl a chci si pohrát, tak si klidně nalíčím jedno oko i v deset večer, pak to odlíčím a jdu spát :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš poslední fotku se skleněným okem? :D Teda zírám, že se ti chce ve 22 hod ještě šminkovat...to se mi už fakt nechce. Obdivuji tě ;o) A tvá líčení se mi líbí!

      Vymazat
  6. Kdybych byla tak šikovná jako ty, klidně si tím čas krátím, ale z těch mých šmrdlanin vyleze vždycky cca totéž, tak to nemá moc cenu...
    Zaujaly mě ty řasy, prozradíš mi prosím značku, případně kde je koupit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se taky vesměs líčila pořád stejně, ale jak se ukázalo, tak lidi to trochu nudí :D To vůbec nechápu... Takže mí čtenáři a FB mě nutí se trochu snažit a zkoušet i něco nového. I když v poslední době mám pocit, že jsem se nikam moc neposunula :(
      Řasy kupuji ve Schleckeru (píše se to takhle?! googlit se mi to nechce) a jsou to nějaké "no name". Je na nich napsáno Zenner a stojí kolem 120-140,-? Ale jsou moc dobré a hezké.

      Vymazat
  7. Já si líčením čas občas krátím, naposledy jsem tvořila v podobných barvách jako Ty, ale bylo ošklivé počasí a tak se mi nechtělo fotit. Průšvih byl, že jsem musela odpoledne na poštu a tak jsem celé dílko lehce přejela naked pigmentem a nasadila dioptrické brýle, aby se mě lidi nepolekali :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlati, já už po lidech moc nekoukám :D Pokud se jim mé líčení nezdá, tak na mě nemusí koukat, že jo ;o) Těším se na nějaké fotky, máš krásné oči!

      Vymazat
  8. Mně se to moc líbí, i ten nápad s obočím. Při vhodně zvoleném odstínu se tohle líčení (včetně barevného obočí) dá podle mě s klidem třeba na ples, nebo party (tam klidně to obočí křiklavější). A moc jsem nepochopila to s tou lepicí páskou, to bude asi tím, že je ještě brzo ráno. Použilas ji teda, nebo ne?
    Mno a jinak já čtu poctivě všechno, ale komentuju jen, pokud k tomu mám, co říct ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yarísku, máš pravdu. Doma to totiž nikdo nepoznal, že chodím s fialovým obočím! :-o Tak snad to tak hrozné nebude ;o)
      Lepící pásku raději ne. Já jsem ji zpočátku používala (asi 2x) a je to dobrá berlička. Ale je lepší to udělat od ruky, protože hrozí daleko méně, že zvýrazníš případnou nesouměrnost obličeje.

      Vymazat
  9. Ty řasy jsou ohromující :), foto obou tvých očí bych uvítala častěji :);) sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;o) Problém je, že mně vadí ta odlišná barevnost levého oka a vypadá fakt jako kdyby patřilo k někomu jinému :D Takže se tím raději nechlubím...

      Vymazat
  10. To je nádhera! Jsi šikovná, taky bych to chtěla umět :). A ty řasy jsou krásné :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :o) Já myslím, že tohle není těžké. A umělé řasy nadělají vždycky velkou parádu, takže občasně doporučuji aplikovat ;o)

      Vymazat
  11. Haha..já mám v hlavě mraky nápadů, ale nikdy to nevypadá jak chci..naposledy jsem se pokoušela o toto: http://rosesofbeauty.blogspot.com/2012/01/nachgeschminkt-illamasqua-sophie-i-look.html podle oka mi to nepřišlo nějak těžce, ale realita je jiná:D

    jináč máš to moc pěkný..tohle bych se taky chtěla naučit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sophie i-Look se myslím dá nějak našmudlat, ale taky nevím, jak by dopadl můj pokus ;o)
      Naučit se to můžeš...podle mě je to otázka tréninku?! ;o)

      Vymazat
  12. Páni, nádhera,dle očím soudím, že budeš krásná baba!!!!
    Umět se takto líčit, tak si pískám!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně jsem nesmírně krásná a proto tady své fotky ani nedávám! Prosím tě, žiješ v iluzi ;o) Jsem značně průměrná...možná i pod(průměrná) :D

      Já myslím, že by to spousta z vás zvládla ;o)

      Vymazat
  13. To je nádherné líčení! :) Ty řasy to tak krásně zvýrazní.. Já se těším až budu mít za pár dní po státnicích a budu se moct pustit do všech těch nápadů co mám v hlavě.. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :o) Řasy umí zázraky. Držím pěsti u státnic a přeju hodně štěstí! Doufám, že se nějaké nápady pak objeví i na tvém blogu ;o)

      Vymazat
  14. Nádhera, tohle fakt můžu! Moc se mi líbí, když si někdo umí takhle bravurně poradit s červenými odstíny na očích, protože spousta lidí to vůbec neumí (á la uplakanec look). Líbilo se mi moc už to, cos dávala na facebook a tohle je taky bomba! Budu si muset nějakou červenou (a taky ten cake liner!) pořídit a začít se taky snažit... :-)
    Verunka

    Jo a to obočí je taky supr!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, děkuji! Myslím, že červená je zbytečný strašák. Takže rozhodně vyzkoušet!

      Vymazat
  15. Ahoj, máš opravdu šikovné ručičky, ale k té tvé poznámce, že nás tvé příspěvky nechávají chladnými...Já bych spíš ocenila návod "jak na to" třeba pár fotek z průběhu líčení, tvá líčení jsou vždy nádherná, ale chtělo by to nějakou přidanou hodnotu. :-)
    Hezký víkend Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji za připomínku (nebo spíš podnět?) :o) Je faktem, že každý návod se cení. Problém nastává v okamžiku, kdy na návod nemám čas nebo nemám jasný cíl a celý vzhled je i v průběhu stále experimentem. Ale postupy jsou vidět na YT, na kanálu pro moješminky.cz viz http://www.youtube.com/user/mojesminkycz a pak se sem tam něco objevuje i na zrcátku. Bohužel na mou blogovou tvorbu v tomto směru nezbývá moc prostoru ;o)

      Vymazat
  16. Krása, krása, fialová je mám oblíbená, o to se mi to líbí více!

    A nějaký stručný fotopostup by určitě nevadil! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :o) K postupům jsem se vyjádřila o odpověď výš, tak doufám, že i tam najdou některé z vás to, co hledají. Je mi líto, ale na blogu se těch návodů asi moc objevovat nebude :(

      Vymazat
  17. Nádhera, také jsem teď jedno na blogu zkoušela, hodně barevné, hodně výrazné, ale v tomhle počasí mě to baví dvakrát tolik!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Jj, to barevné s MAC stíny je moc povedené a narozdíl od mého i nositelné ;o) Hodně se mi to tvé líbí.

      Vymazat
  18. Jsi skvělá, takhle bych se také chtěla umět namalovat :-D Wendy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji @)->-- Naštěstí se dá líčení natrénovat, takže to určitě zvládneš :o)

      Vymazat
  19. waaau.. chtela bych mit tvoje predstavy.. vypada to naprosto uzasne, nadherne proste wau :)

    OdpovědětVymazat
  20. Fiha, vyzera to uzasne. Na tej poslednej fotke je to krasny pohlad na cele dielo. Mi napadlo, uz len otvorit oci a letiet :))

    OdpovědětVymazat
  21. Teda, vypadá to naprosto fantasticky!! Takovéhle představy bych chtěla mít :).

    OdpovědětVymazat