Stránky

pátek 5. října 2012

Wedding...

Vždy mě potěší, když mě osloví nevěsta s tím, že by chtěla nalíčit na svatbu. Znamená to, že má ve vás důvěru, že věří vašim schopnostem a to je pro mě podstatné. 

V září jsem líčila...a už se ke mně dostaly fotky! Nějaké jsem dala na svůj FB a něco vám ukážu i tady. Fotila sympatická Petra Hašková
Neoslovila mě samotná nevěsta, ale kamarádka Verunka, že její kamarádka hledá kosmetičku/vizážistku za tímto slavnostním účelem.

foto: Petra Hašková

foto: Petra Hašková

Byl to krásný den a navíc jsem dostala výslušku, za což doma vždycky sklidím pochvalu :) Děkuji zúčastněným holkám a vám všem přeji hezký víkend! @)->--

6 komentářů:

  1. Já bych si Tě na svatbu taky objednala. Ale musela bys mi hodit celej ksicht do cajku:-). Nevěsta nádherná, teď bych chtěla ještě vidět tu vejslužku:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc sympatická a hezká nevěsta :) S krásně zvýrazněnýma očima!

    OdpovědětVymazat
  3. A já už myslela, že jste do toho praštili vy dva! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Borůvko, ono ti nejde nedůvěřovat, když nás pořád zásobuješ krásným líčením?

    OdpovědětVymazat