Stránky

pátek 30. listopadu 2012

SpaRitual Blue Moon

Blue Moon je z Twinkle kolekce (r.2011). Jsem modrofil a tohle je BOMBA! Základ vidím jako inkoustově modrý, ale obsahuje šupinky a celkový dojem dělá spíš modrofialový (nebo fialovomodrý?). Šupinky se na nehtu příliš neukážou, ale bez nich by to zase nebylo ono. Prostě nějaký smysl v tom laku mají ;)
Konzistence byla o fous hustší, než jsem zvyklá, ale lakovalo se dobře.

2 vrstvy + nadlak






A jinak se můžete zapojit do giveaway o pár drobností Korres :o) Není to rozdávačka jen pro "dohledatelné" čtenáře, takže klidně komentujte i když mě nesledujete přes GFC a jiné tyhle srandičky. Prostě se nebojte...jediné, co se může stát je, že vás nezapočítám, no...

Hezký víkend! ;o)

13 komentářů:

  1. Aaaaach, tak to je vážně nádhera! Já jsme na modré láčky ulítlá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucy, já taky :) Mám pocit, že modrá není tak populární a přitom je to úžasná barva!

      Vymazat
  2. Krásný, jak barvou, tak precizním nalakováním. Když si vzpomenu, jak si jednou za sto let lakuju nehty já... no, ehm, prostě na to moc nejsem, ale na těch, co to umí, se mi to líbí. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Já takhle nelakuju...mám ráda čistý vzhled, takže musím opravovat ;)

      Vymazat
  3. Ačkoli já modrou na nehtech nemusím, tak musím uznat, že tenhle lak vypadá hodně dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. Tedaa, to je pardání barva :) Modrých laků mám nejvíc a tenhle bych brala taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já jsem ho musela mít! Je tááák krásný <3 Rozhodně doporučuji.

      Vymazat
  5. Moc pěkná barvička. Modré laky miluji a tento by se mi líbil :-D.

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasná barva! :) a to obecně modré laky na nehty moc nemusím..

    OdpovědětVymazat