Stránky

čtvrtek 20. prosince 2012

Korres Golden Green

Líčení z minulého týdne tuším. Kombinace měděné Golden Bronze 27S a Golden Green 44S s černou linkou. Nic složitého. Když jsem s tímto líčením začínala, tak jsem si kombinací nebyla jistá, ale nakonec se mi to líbilo moc. Ta měděná bude slušet modroočkám ;)




Nestíhám. Tohle slovo teď říkám častěji, než se mi líbí ;) Zrovna jsem dodělala jedlé vánoční dárky a mám 1/2 opilého Izidora (tzn. korpus + ořechový krém). Kdy a jak dodělám ten zbytek, to vážně netuším. Ale pod nátlakem jsem upekla 6 druhů cukroví spolu s mamkou. Na Vánoce se těším jen proto, že budu mít třeba den klid :D Chtěla bych jeden den, fakt.

A teď z jiného soudku. Zaujala mě zpráva Svobody zvířat, že delfínům v Praze nebude blaze. Z toho, jak nestíhám, jsem vyjetá jak motorový olej. Tak jsem na to hleděla a nevěděla... Nj, v Praze opravdu budou delfíni. Co jako budou dělat delfíni ve vnitrozemí??? Je to blbost! Je to prostě hrozná sračka! Tak se koukněte na film Zátoka, podepište petici ZDE a pusťte si ten hezký klip/video...


Dobrou...

12 komentářů:

  1. tyjo..no mě přijde, že mi třeba měděná vůbec nesluší..koupila jsem si uchvácená barvou od maca woodwinked ...a jako nelíbí se mi na mě..i když mi v Inglotu vizážistka tvrdila,že to musím jen správně zkombinovat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je prostě o zvyku ;) Ale já nenosím nic, v čem se necítím.

      Hezké Vánoce @)->--

      Vymazat
  2. Tak tyhle dvě barvičky by mě v životě nenapadlo dávat k sobě. :) Ale popravdě, myslím, že kdybys neměla tak úžasně zelenou barvu očí, už by to tak dobře nevypadalo. Takže já si svýma hnědo-zeleno-šedo-žlutýma (fakt tam je vidět) očima na tohle nejspíš nechám zajít chuť. Ale o vánočních prázdninách budu líčit jednu modrookou slečnu... hmmm... že bych to vyzkoušela na ní? :D

    Co se týče "nestíhacího syndromu" před Vánocema, letos jsem si řekla, že nic takového nechci a užiju si opravdové svátky klidu a míru... jo, docela se mi to i dařilo. Do té doby, než jsem včera zjistila, že mi jeden dárek ještě chybí. A tak jakože ho půjdu koupit, žádnej velkej problém... do Vaňkovky ani do Olympie v čase předvánočním už nikdy více! Byla jsem tam dopoledne a ti všichni lidi... hrůza! Naprosto děsivý zážitek a už nikdy více. :D Dárek mám a do ledna mě v Brně nikdo neuvidí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, to není zas tolik o barvě očí. Samozřejmě je dobré vybírat barvu stínů tak, aby s očima nějak ladila. Ale najdeš mraky slušivých barev ;)

      Já jsem zavítala do Vaňkovky ve čt a to bylo peklo. Naštěstí jsem nesháněla dárek, ale měla jsem tam sraz. Příště si to rozmyslím ;)

      Hezké Vánoce ;)

      Vymazat
    2. Děkuju, tobě taky trochu opožděně přeju veselé Vánoce a do nového roku 2013 jen to nejlepší! :)

      Vymazat
  3. Se svýma očima jsem navýsost spokojená, ale ty tvoje bych chtěla občas mít, protože jim jednoduše sluší jakákoliv kombinace barev. Tahle by mě nikdy nenapadla a přitom je skvělá. Takže nejen k modroočkám! :)
    Na delfíny se kouknu až budu někde v klidu, ale už od pohledu mi to zní jako řádná blbost. Aktuálně se balím a odjíždím domů, takže nashle Praho v novém roce! Už se těším dom, na lidi, na svojí postel, na mamčino cukroví... a tak vůbec :)
    Pěkné a pohodové vánoce, Baru, přeju ti ať se dočkáš víc jak jednoho volného dne! ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechtěla, Verunko ;) Levé vypadá jako skleněné...prostě je divné :)

      Oběma vám přeji pohodové Vánoce a ať se vám daří @)->--

      Vymazat
  4. Jsem modroočka, takže medovou docela používám. Ale nejtěžší mi vždycky přijde vykouzlit nějakou podařenou oční linku.
    Jinak krásné svátky, Boruvko:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lu, neboj, mě linka taky kolikrát přijde těžká :D

      Tobě taky krásné svátky a spousty vtipných příspěvků na blogu ;)

      Vymazat
  5. Jé, zrovna takto dosti podobně jsem se kterýsi den líčila. Měděnou a spol. prostě můžu.

    Krásné Vánoce a nechť jsou takové, jaké si přeješ.

    OdpovědětVymazat
  6. jednoduché ale krásné líčení

    OdpovědětVymazat