Stránky

pondělí 24. června 2013

OPI Lemonade Stand By Your Man

Lak z kolekce Retro Fun In the Sun. Já nemám ráda žlutou, takže ani tento není favorit, ale obsahuje takové hezké pidišupinky. Ve třech vrstvách bude obstojně krýt. Schne do krásného lesku.
A protože je čas to probrat a pročistit, tak budu přidávat fotky laků, které půjdou z domu, ať si lépe hledají nový podnájem ;)





Hezký večer :)

5 komentářů:

  1. No, já zas žlutou ráda moc, ale tenhle se mi moc nelíbí... A mám takový pocit, že je to právě těma šupinkama. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle žlutou moc nemusím, ale žluté jinak mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám žluté laky hrozně ráda, ale nějak je neumím nosit :( Ono u nich asi víc než u kterýchkoliv jiných záleží na odstínu pleti. A tenhle... no, nevím, za srdce mě přímo nebere;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím nemám žádný žlutý lak, asi by mi neslušel.
    Těším se na další fotky laků a třeba nějaký přivítám ve své sbírce :).

    OdpovědětVymazat
  5. Žluté laky taky nemusím (i když se mi na ostatních třeba líbí), ale mám pocit, že mi prostě nesluší.

    OdpovědětVymazat