Stránky

středa 29. října 2014

Garden of Eden

Sleek...opěvovaný, zatracovaný, asi trochu kontroverzní. A já moc nevím, co si myslet, protože tentokrát mi trochu stoupal tlak.

Paletky Sleek jsou snad skoro legendární. Matné stíny jsou v pohodě (jako ne všechny, ale tak každý má slabší chvilku). Ty shimmerové jsou krásné, dokud je nezačnete matlat na mokro. To mají tendenci tvořit nános a já jsem si na to zatím nezvykla. Na to se prostě zvyknout nedá, ale ok. Úplně špatné to není, ale jednoduché jako facka taky ne. A zase furt prstem to taky nechci, to si snad rozumíme.

Líčení je zelené, jednoduché, obyčejné a i když bylo pěkné, tak k mým očím to není zrovna top výběr. Použila jsem odstíny Fig, Evergreen a nakonec Tree of Life. Do záhybu pak pro zjemnění přechodu tělový z palety W7. Linka je LASplash, řasenka Barry M Lash Vegas, obočí Brow Kit Barry M. To je opět celé...


garden_of_eden_3


garden_of_eden_5


Paletě Garden of Eden jsem obětovala jeden nehet (nechápu, tohle nemohl vymyslet nikdo, kdo má nehty!), takže čest jeho památce.

Mějte krásný den ;)

11 komentářů:

  1. Jako vždy nádherná práce a nádherné fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalé a moc se mi to líbí. K tvým očím se mi to hodí. Mně přijde takové to pravidlo k zeleným očím zelenou, k modrým modré stíny ne, atd.. příliš přeceňované. Mám kamarádku a k jejím zeleným jasným očím jsou právě zelené oční stíny nejkrásnější. Všechno ostatní není ono. Je to vážně zajímavé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já neříkám, že k modrým očím modrou ne, ale tohle mi úplně nesedlo. Hlavně ta zelenozlatá je taková divná barva. Vykolejilo mě to nanášení a pak už jsem jim to nemohla zapomenout :D Ztratily body... Hotovo.
      Pak jde i o zvyk, já zelenou nijak přehnaně ráda nenosím, ale věřím, že kdyby mě okolí znalo jen se zelenýma stínama, tak jim jiné přijdou divné ;)

      Vymazat
  3. Tak já děkuju moc! *červená se*

    OdpovědětVymazat
  4. mě se líčení taky líbí! a mooc! paletce Garden of Eden jsem taky obětovala nehet, možná že ne jeden, tak jsem ji pak otvírala už jen nůžkama. a tak vůbec celkově nevím co si o ní dodneška myslet...

    OdpovědětVymazat
  5. tak já tuhle paletku ráda a vyhovuje mi, mám zelené oči a s linkou to vypadalo dobře, když jsem je měla naposledy... nehet jsem si neulomila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Můj ty pane, ty oči!!! :-O Dva drahokamy, bez přeháňky. Nechápu, že jsem si nevšimla dřív. Upravovala jsi nějak výrazně ty fotky? Jestli ne, tak pak je to jen důkaz, jak moc ti tahle barevná kombinace stínů sedí. A zvážila bych vzít zelenou na milost :)
    Každopádně nejsi první ani poslední u koho čtu stesky na tuhle paletku. Přijde mi skoro jako jediná sleekovská, která kvalitativně za moc nestojí. Na žádnou jinou tolik stížností nebylo.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, fotky upravuju vždycky. Tady je přidána lehce expozice a saturace. Ale s barvama to nesmím přehnat (cca max 5 stupínků), jinak chytám barvu pomrdanče, i když jsem bílá...nechápu.
      Jinak jak píšu v úvodu, ty jejich stíny nejsou z nejlepších asi obecně. Ty shimmerové jsou fakt krásné, ale na mokro to dělá paseku. A tady ta zelená je na mokro, abych získlala maximum barvy...trošku peklíčko :D Chvíli jsem se chtěla i zabít, ale nakonec jsem to překonala.

      Vymazat