Stránky

středa 26. listopadu 2014

Cuccio Stir In Sugar with Moustache

* produkty k recenzi poskytl eshop modelaznetu.cz

Tak nejdřív něco ke značce jako takové. Cuccio Naturalé založili Anthony a Roberta Cuccio v Kalifornii. Romantické, že? V sortimentu nabízejí pečující kosmetiku na nehty, ruce, nohy, tělo...prostě manikúra, pedikúra a spa. Hotovo. A to nejlepší - mají certifikát HCS!

Lak Stir In Sugar je spíš efektový. Spousta lesklých, bílých šupinek...jednoduše sněží. Takové sněžení v lahvičce <3 Nanáší se lehce jako pírko (nebo jako prašan) a na nehtech vypadá fakt krásně. Připomíná mi to takové to těžítko sněžítko. Chci ho ještě nalakovat na nějaký tmavý lak. Možná tmavě modrý? No, kdyžtak mi napište nápady, na co byste ho daly.

moustache_1_1

Přišel na mě geniální nápad, že tam přidám ještě vodolepku z modeláženehtů. Navíc takovou aktuální...Movembrovou...kníračí. A to ze mě udělá MoSista! No, ale s mou šikovností jsem rozmazala i vodolepku. Tak jsem chodila s rozmazaným knírem a byla jsem spíš šMouhaSista :(

moustache_2_2

Nějakou péči od Cuccio Naturalé mám vyzkoušenou - šumivé manikúrní kuličky, máslové emulze nebo peeling na ruce. S klidem ji doporučím, všechno pěkně voní a je to příjemné. Ideální na takové dlouhé, zimní, holčičí odpoledne ;)

Jak se vám líbí tenhle cukrový/zasněžený lak? Máte nějaký lak Cuccio?

2 komentáře:

  1. Od Cuccia lak nemám žádný, ale už jsem si vyhlídla.
    A ještě bych poprosila ukázat ty šmouhy, nějak je tam nevidím :-P Kombinace krásná!
    Verunka

    OdpovědětVymazat